
هفته حفظ حریم خصوصی داده ها ابتکاری است که در ژانویه 2008 در ایالات متحده و کانادا توسط اتحاد ملی امنیت سایبری در ادامه روز حفاظت از داده ها در اروپا. این یادبود امضای کنوانسیون 108 در 28 ژانویه 1981، اولین معاهده بینالمللی الزامآور است که با حریم خصوصی و حفاظت از دادهها سروکار دارد. هدف این کمپین سالانه ارتقای اهمیت حریم خصوصی آنلاین است – هم اینکه مردم چگونه دادههایی را که ارائه میکنند مدیریت میکنند و از آنها محافظت میکنند و هم اینکه چگونه کسبوکارها دادههایی را که با آنها کار میکنند جمعآوری، مدیریت، محافظت و از بین میبرند.
امروزه داده ها یکی از با ارزش ترین ارزها هستند – به این معنی که اغلب بزرگ ترین دارایی و بدهی یک شرکت هستند.
استفاده از داده ها برای رقابتی ماندن ضروری است، اما انجام این کار بدون اولویت دادن به حفاظت و حریم خصوصی آن می تواند عواقب فاجعه باری داشته باشد. به همین دلیل قوانین حفظ حریم خصوصی داده ها ایجاد شد و همچنان در حال تکامل است – برای محافظت از اطلاعات شخصی افراد و همچنین راهنمایی شرکت ها در مورد بهترین شیوه ها برای جمع آوری، ذخیره، انتقال و پردازش داده ها.
ما قهرمان هفته حریم خصوصی داده ها هستیم!
بهعنوان یک شرکت راهحلهای امنیتی و رعایت حریم خصوصی و قهرمان هفته حریم خصوصی دادهها، ما هیجانزده هستیم که با منابعی برای آموزش کسبوکارها و افراد در مورد بهترین شیوهها، روندهای صنعت و بینشهای متخصص در این کمپین مشارکت کنیم.
چالش حرفهایهای امنیتی در این است که چگونه به کسبوکارشان کمک کنند مسیری را ترسیم کنند تا از دادههای خود در برابر عوامل بد محافظت کنند و با استانداردهای امنیتی مانند SOC 2، ISO 27001، HIPAAو بیشتر.
ما اینجاییم تا کمک کنیم.
این هفته هر روز منابع اطلاعاتی از جمله وبلاگها، اطلاعات بینش و راهنماییهای متخصص را منتشر خواهیم کرد. کاربید را دنبال کنید توییتر و لینکدین برای دسترسی به آخرین مطالب.
به دنبال پشتیبانی بیشتر در ایجاد یک برنامه امنیت اطلاعات و حفظ حریم خصوصی برای کسب و کار به سرعت در حال رشد خود هستید؟ با یکی از اعضای تیم Carbide تماس بگیرید تا درباره نحوه تسریع امنیت و حریم خصوصی شما اطلاعات بیشتری کسب کنید.