در ابتدا در IT World Canada.com منتشر شد
در حالی که رکود برای همه شرکتها دشوار است، کسبوکارهای کوچک اغلب بیشترین آسیب را میبینند. یکی از دست کم گرفتهشدهترین اما مؤثرترین راهها برای ایجاد انعطافپذیری و زنده ماندن از رکود، ایجاد یک برنامه امنیتی و حریم خصوصی قوی و مؤثر است.
این می تواند به کسب و کار شما مزیت رقابتی بدهد، به خصوص زمانی که رقبای شما تلاش های امنیتی و حفظ حریم خصوصی را از اولویت خارج می کنند یا حداقل نیاز را برای انجام تجارت و کاهش ریسک رو به رشد سایبری انتخاب می کنند.
امنیت و حریم خصوصی قوی، نوآوری را ساده می کند، ممیزی های مؤثر را تضمین می کند و با مشتریان بالقوه شما معامله می کند. علاوه بر این، ایجاد امنیت در DNA شرکت شما نه تنها به محافظت از شما در برابر خطرات سایبری فزاینده کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند تا برای به حداقل رساندن تأثیر بر عملیات خود، کاهش هزینه های نقض و کاهش زمان لازم برای بازگشت به مسیر آماده شوید. پاها
در دوران رکود، میلیونها چیز وجود دارد که بنیانگذاران استارتآپ را شبها بیدار نگه میدارد – امنیت و حریم خصوصی شما نباید یکی از آنها باشد. این مقاله در IT World Canada را بررسی کنید، جایی که مدیر عامل ما دارن گالوپ در مورد گامهای سادهای که کسبوکارهای کوچک و متوسط میتوانند برای ایجاد انعطافپذیری و جان سالم به در بردن از رکود انجام دهند، صحبت میکند.